Otwieramy nowe okno do przyszłości – pod takim hasłem zainaugurowano rebranding marki Inoutic na Deceuninck w Polsce i Europie. 21 lutego, w hotelu Copernicus w Toruniu przedstawiciele grupy Deceuninck, a także zaproszeni goście z Polski, Litwy i Rosji, mieli okazję omówić strategię marki na najbliższe lata, a także porozmawiać o ofercie spółki So Easy, działającej w ramach Holdingu So Easy BVBA, dostawcy systemów aluminiowych do produkcji stolarki, z którym Deceuninck nawiązał współpracę Join Venture.
Na evencie branżowym pojawiło się blisko 70 gości z ponad 30 firm z Polski, Litwy i Rosji. W części oficjalnej przedstawiciele Grupy Deceuninck, Artur Paździor i Grzegorz Federowicz, zapoznali kluczowych partnerów biznesowych firmy z istotą globalności marki oraz strategią Deceuninck na najbliższy czas i nadchodzące lata.
Bardzo dziękujemy wszystkim przybyłym gościom. To bardzo ważne, aby osobiście omawiać z partnerami biznesowymi tak ważną zmianę, jaką jest nowa strategia firmy na nadchodzące lata. Jedna platforma produktowa, jedna marka, jeden region w Europie – to kluczowe elementy nowej strategii. Jestem przekonany, że wszyscy – my jako Grupa Deceuninck oraz nasi klienci, skorzystamy na tych zmianach, które w dobie globalizacji oraz ciągle zmieniającego się rynku, są niezbędnym krokiem w grze rynkowej, której celem jest utrzymanie jak najlepszej pozycji w branży – powiedział Grzegorz Federowicz, Dyrektor Sprzedaży Inoutic/Deceunick w Polsce.
Na scenie pojawili się również przedstawiciele firmy So Easy, którzy zaprezentowali działalność spółki. Część merytoryczną podsumował Jacek Kotarbiński, uznany autorytet z zakresu marketingu strategicznego, autor licznych bestsellerów o tematyce marketingowej, który opowiedział przybyłym o efektywnym zarządzaniu marką.
Wieczór swoim występem artystycznym umiliła Tetiana Galitsyna, prezentując magiczny pokaz malowania piaskiem, a w muzyczną podróż gości zabrała Anna Wyszkoni wraz zespołem w klimatycznym, kameralnym anturażu.