Dla Partnerów /
Informacje dla Partnerów Deceuninck
Naszą ambicją jest dostarczanie Partnerom biznesowym innowacyjnych rozwiązań, zarówno w zakresie produktowym, jak również w sferze obsługi i logistyki. Aspirujemy do bycia partnerem pomagającym rozwijać biznes i dostarczać idealnie dopasowane do potrzeb Klientów rozwiązania, które pomagają osiągać sukces.
Dlaczego Deceuninck?
- nowoczesna platforma e-biznesowa Deceuninck Online
- wiedza i doświadczenie jednego z wiodących producentów profili PVC i ALU na świecie
- bogata baza wiedzy Tech-Inoutic online zawierająca dokumentację techniczną, certyfikaty, deklaracje etc.
- spójne portfolio produktowe na rynek krajowy i zagraniczny
- magazyn na niestandardowe pozycje budowany pod indywidualne potrzeby Klienta
- program szkoleń dedykowanych (produktowe, techniczne, montażowe)
- wsparcie w niestandardowych obszarach - konsulting, dofinansowanie z funduszy – pomoc w pozyskiwaniu, marketing, pomoc w zakupie maszyn, implementacja systemów IT
Platforma Deceuninck Online
Innowacje w Deceuninck to nie tylko zaawansowane systemy profili okiennych. To także profesjonalna platforma e-biznesowa Deceuninck Online, oferująca szereg funkcjonalności ułatwiających prowadzenie biznesu:
› możliwość składania zamówień online
› dostęp do historii i statusu zamówień 24h
› zaawansowane narzędzia ułatwiające wyszukiwanie produktów
› łatwy dostęp do dokumentacji technicznych i bazy materiałów marketingowych
› przystosowany do urządzeń mobilnych design, bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania.
System „Reklamacje 24h”
W ramach Deceuninck Online działa również elektroniczny system składania reklamacji „Reklamacje 24h”. Podstawowe zalety systemu to przede wszystkim oszczędność czasu naszych Klientów, brak konieczności wysyłania dokumentów faksem lub mailem, możliwość sprawdzenia statusu zgłoszenia w dowolnym momencie, a co najważniejsze – informacja o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszenia reklamacyjnego najpóźniej w następnym dniu roboczym. W ciągu 24 godzin Klient otrzymuje od nas decyzję i wszelkie niezbędne informacje dotyczące dalszych etapów procesu reklamacyjnego.
Działanie systemu „Reklamacje 24h” jest bardzo proste. Aby reklamacja mogła być rozpatrzona w ciągu 24 godzin, Klient musi ją zgłosić za pomocą platformy Deceuninck Online, w której uzupełnia:
- numer produktu wraz z kolorem i typem,
- ilość wadliwych produktów,
- opis problemu / wady,
- czytelne zdjęcie wady,
- oczekiwania (wymiana, faktura korekta).
Po przesłaniu wymaganych informacji, Zgłaszający otrzymuje drogą mailową od Specjalisty ds. Reklamacji potwierdzenie przyjęcia reklamacji z nadanym numerem.
Deceuninck Online nowoczesna profesjonalna platforma e-biznesowa, dzięki której każdy nasz Klient może swobodnie zarządzać swoimi zamówieniami i magazynem, może przeglądać i pobierać informacje serwisu technicznego oraz materiały marketingowe.
Chcesz zamówić produkty?
Masz do wyboru ponad 35300 indeksów, z czego w kategorii „Okna i drzwi” 34665 produktów. Wszystkie skatalogowane, opisane, z pełną charakterystyką techniczną. Dodatkowo łatwa nawigacja, intuicyjna obsługa, automatyczne podpowiedzi systemowe, możliwości wyboru produktów według kilku dostępnych kryteriów sprawiają, że Deceuninck Online to platforma wyjątkowo przyjazna dla użytkowników.
Chcesz wiedzieć więcej?
W każdej chwili możesz zobaczyć szczegółowy opis wybranego produktu, w tym również sposób jego paczkowania, typ oraz dostępność. Platforma umożliwia również sprawdzenie swojego koszyka zakupowego i jego aktualizację oraz wycenę wpisanego zamówienia na każdym etapie jego powstawania. Po złożeniu zamówienia natomiast masz możliwość sprawdzenia jego statusu, dzięki temu wiesz dokładnie, na jakim jest ono etapie realizacji.
Chcesz poznać inne udogodnienia?
Interesują Cię statystyki Twoich zakupów, nic prostszego. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję z menu. Statystyki pozwalają określić ilość danego produktu (grupy produktów) zakupioną w wybranym okresie. Pomaga to prognozować potrzeby i unikać nadmiernych zapasów. Jeśli wolisz posługiwać się swoimi kodami produktów, możesz swobodnie dopasować je do produktów Deceuninck i bazować na nich realizując zamówienia.
Nie zapomnij też nadać zamówieniu swój unikalny numer, który pomoże Ci potem w jego śledzeniu i dalszej obsłudze. Klikając na ikonkę umieszczoną pod adresem dostawy możesz wybrać lub dodać inny adres, na który ma być dostarczony zamówiony towar.
Poznaj nowe funkcjonalności!
Na platformie Deceuninck Online pojawiają się nie tylko nowe produkty czy materiały techniczne. Dbamy również o to, aby Państwu pracowało się z platformą jak najlepiej i efektywnie. Wprowadzanie nowych funkcji sprzyja poprawie naszego serwisu, a co za tym idzie, optymalizacji pracy z Deceuninck Online. Naszym celem jest skracanie czasu niezbędnego na działania na linii Klient – Deceuninck.
Platforma Deceuninck Online to nie tylko możliwość wygodnego i szybkiego składania zamówień, ale również wyszukiwania informacji technicznych i materiałów marketingowych. W zakładce Centrum Obsługi możesz wyszukać odpowiednie dokumenty techniczne, a także po kliknięciu na „Marketing” zdjęcia, broszury i ulotki produktowe. Wybierz interesującą cię kategorię i pobierz dostępne dokumenty w odpowiednim dla ciebie formacie i rozdzielczości. Pliki możesz otworzyć lub zapisać w wybranej lokalizacji na swoim komputerze.