„Nowoczesne techniki efektywnego procesu sprzedaży” to temat szkolenia, które nasza firma zorganizowała w lutym dla pracowników pionu sprzedaży firmy FourTech - jednego ze swoich Klientów . Działając zgodnie z zasadą „inwestycja w rozwój Klienta, to również inwestycja w rozwój własnej sprzedaży” Inoutic udowadnia, że bycie najbardziej dopasowanym dostawcą profili na rynku nie ogranicza się tylko do sfery obsługi klienta, logistyki i sprzedaży. Wykraczamy poza schematy i staramy się spełniać oczekiwania naszych Klientów na wielu różnych płaszczyznach. Cieszy nas fakt, że współpracujący z nami producenci okien coraz częściej dostrzegają korzyści wynikające ze wspólnych działań i dostrzegają zalety synergii w kluczowych obszarach funkcjonowania naszych firm. W planach Inoutic/Deceuninck są już kolejne szkolenia, które będą dedykowane pracownikom partnerów handlowych.